fredag 28 februari 2020

4 veckor

Idag är det på håret att det blir ett inlägg. 
Tekniken strular och mitt tålamod ja jag är inte känd för att ha mycket av den varan 😋
Blir lika förundrad över varje vecka som går och minns hur kämpigt det var i början och att jag då inte ens vågade hoppades att få ha några kvar.
Och nu har jag två små sumorbrottare. Runda tjocka och goa. Har lärt sig vad puss betyder och kommer när man kallar. 
Världens finaste små.

vikt 1420 g


 Vikt 1800g

Ni ser Mange knaprar in några gram nu. Ska bli spännande att se om han hinner ikapp innan de är 8 veckor.
Tänkte jag skulle ta ett fint syskonkort också.

Men mamsen tyckte att jag hållt på länge nog och kom för att störa.
Ja ja vad är väl ett foto ändå. När man har världens bästa mamma.

Trött det blir man efter allt stoj,
Skönaste kudden är Vivi`s tjocka mage ;) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar