måndag 16 mars 2020

rullar på

Här går dagarna i leken och utmaningars tecken.
Manges nya favorit lekplats är under soffan. Han älskar att leka där.
Ibland funderar jag på vem han busar med men han har så roligt med sig själv. 
Fast svårt att ta foto där =D 
Busa med Maja är inte dumt det heller.
Nu har han tittat fram.

Maja och Vivi är snabbt framme.

Vivi gör sig så lång hon bara kan. Hennes favorit grej är att busa med Maja.
Där Maja är där är Vivi s hon är det svårt att ta kort på för när de busar så är det bara en massa mörk päls. Men vem bryr sig om foto så länge de har kul? 


Tänkte det var dags för lite nya utmaningar i hagen. Nu kan de babygymmet och lilla tunneln så idag gjorde jag ett eget gym.
En rivig diskborste som Mange älskar, en petflaska med makaroner som Vivi gillar, bollen med bjällra i och en bläckfisk att sätta tänderna i.


superkul tyckte småttingarna. 




 och jag lite glad att distrahera dem från andra favorit leken de kommit på som heter strimla tidningspapper ;) 
Smulan ger dem fortfarande mellanmål och hennes kvällrutin är att när jag lagt mig hoppar hon in gör stortvätt av dem och gosar med dem. Blir helt varm att se dem .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar